10.04

  1. Առանձնացրո՛ւ այն բառերը, որոնք հատկանիշ են արտահայտում (պատասխանում են ինչպիսի՞ հարցին) և գործածի՛ր համապատասխան բառի հետ: Օրինակ՝ աղմկոտ, շքեղ:

Փոքրիկ, աշխատասեր, գիրք, գեղեցիկ, դեղին, բարձր, աղմկոտ, սառը, քաղցր, մաքուր, պարզ, համառ, խելացի, բարեհոգի, չար, շքեղ, կապույտ, անուշ:

Փոքրիկ, աշխատասեր, գեղեցիկ, դեղին, բարձր, աղմկոտ, սառը, քաղցր, մաքուր, պարզ, համառ, խելացի, բարեհոգի, շքեղ, կապույտ, չար, անուշ:

2․ Բառերը ճիշտ հաջորդականությամբ դասավորի՛ր և կազմի՛ր նախադասություն: Օրինակ՝ Ա շողում, երկնքում, է, արևը     Երկնքում շողում է արևը:

     Բ  Ծաղկել , այգում, ծաղիկներ, էին:

Այգում ծաղիկները ծաղկել էին։

Գ   Հորդառատ,  էր, անձրև գալիս:

Հորդառատ անձրև էր գալիս։

Դ   Երեխաներ, էին,  բակում, , խաղում:

Բակում երեխաներ էին խաղում։

Ե    Այնքան, ծաղիկ, է, գարունը, վառել:

Գարունը այնքան ծաղիկ է վառել։

3Լրացրո՛ւ աղյուսակը՝ հետևելով օրինակին:

Կարդալ

Եսկարդում եմ: 
Դուկարդում ես: 
Նակարդում է: 
Մենքկարդում ենք: 
Դուքկարդում եք: 
Նրանքկարդում են: 

Խաղալ

Եսխաղում եմ
Դու  խաղում ես
Նա  խաղում է

Քայլել

Մենք քայլում ենք
Դուք                                                 քայլում եք
Նրանք  քայլում են

Վազել

Ես վազում եմ
Դու  վազում ես
Նա  վազում է

Սովորել

Մենք սովորում ենք
Դուք   սովորում եք
Նրանք   սովորում են

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *